Missar kunderna dina fantastiska erbjudanden?

Det gäller att sticka ut från mängden. Men samtidigt upplevas som seriös. Vi hjälper allt från det nystartade företaget till den etablerade verksamheten med att bygga upp unika och fungerande koncept för att förmedla ditt budskap för produkter och tjänster. Oavsett kanal.
CASE

Epiroc

Produktlansering av ny DTH-hammare från Epiroc
Under drygt 15 år har vi till och från hjälpt Epiroc med produktlanseringar world wide. Just denna hammare är outstanding då den har två funktioner. Vi skapade budskapskonceptet och producerade säljmaterial.

Vi skapade budskapskonceptet och producerade lanseringsmaterialet, tex: broschyr, annonser, affischer för lansering world wide.

CASE

KPRO

Vi fick kunden att be om ursäkt. Det var inte rätt att heta Kablageproduktion när de gör så mycket mer än att tillverka kablage. Det fick vi vara med att ändra på. Till KPRO, ett namn som kunderna redan börjat använda, så det blev en smidig övergång.

Vi skapade logotyp, grafisk profil, varumärkesplattform, budskap och uppdatering av hemsida.

CASE

Bokamera

Företaget Bokamera erbjuder en tjänst online där du enkelt som företagare låter dina kunder boka tid, för klipptider, yogapass etc. Vi skapade en hel serie med annonser och animeringar för webbsida och print.

Vi skapade budskap, animeringar och bildidéer.

CASE

CRC Medical

CRC Medical levererar renluftslösningar till kliniska miljöer, uteslutande till sjukhusens operationssalar. Deras erbjudande vänder sig i huvudsak till två målgrupper. Det har alltid varit lite lurigt för dessa att snabbt hitta rätt i CRCs stora utbud av produkter och lösningar. Detta har vi löst med konceptet LoNo. Lo som står för "Low energy consumption" och No för "No bacteria".

Vi skapade konceptet med namnen och det grafiska konceptet, strukturerade upp budskapen till respektive målgrupp och byggt ny webbsida.